معرفی برگزیدگان تبلیغات تئاتر در سی‌وششمین جشنواره‌ی بین‌المللی تئاتر فجر

مراسم اعلام برگزیدگان و اهدای جوایز بخش‌های مختلف پوسترهای تئاتر، تبلیغات، عکس‌های صحنه و پشت‌صحنه‌ی تئاتر با حضور هنرمندان شرکت‌کننده، داوران رویداد‌ها، اصحاب رسانه و مدیران جشنواره و تئاتر کشور برگزار شد.   بنا به این گزارش، طی مراسمی در تالار فرخی‌یزدی باغ موزه‌ی قصر با حضور مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی، فرهاد مهندس‌پور دبیر جشنواره، امیر اسمی دبیر بخش پوستر و هویت بصری و بخش عکس برگزیدگان رویدادهای مختلف بخش پوستر و هویت بصری و بخش عکس سی و ششمین جشنواره‌ی بین‌الملی تئاتر فجر معرفی شدند.   نامزدهای دریافت جایزه‌ی تبلیغات تئاتر پس از معرفی داوران این رویداد به شرح ذیل اعلام شد: ۱- " تیزرهای معرفی بازیگران " نمایش بی‌پدر به کارگردانی محمد مساوات ۲- " تیزر تبلیغاتی " نمایش لامبورگینی به کارگردانی سیامک صفری ۳- " تیزرهای تبلیغاتی " نمایش پسران تاریخ به کارگردانی اشکان خیل‌نژاد ۴- " کبریت تبلیغاتی " و " تیزر " نمایش می‌سی‌سی‌پی نشسته می‌میرد به کارگردانی همایون غنی‌زاده ۵- تبلیغات اینتراکتیو محیطی (مسکات برندینگ) نمایش هاروی به کارگردانی ملودی آرام‌نیا ۶- " تیزر تبلیغاتی " نمایش پپرونی برای دیکتاتور به کارگردانی علی احمدی   با حضور امیر اسمی دبیر بخش، آرش وفاداری، محسن ولیحی و انوشیروان میرزایی جوایز برندگان به شرح ذیل اعلام و اهدا شد:   رتبه‌ی سوم: لوح تقدیر و جایزه‌ی نقدی به مبلغ ده میلیون ریال تقدیم می‌گردد به نمایش می‌سی‌سی‌پی نشسته می‌میرد برای " کبریت تبلیغاتی " و " تیزر " رتبه‌ی دوم: لوح تقدیر و جایزه‌ی نقدی به مبلغ پانزده میلیون ریال تقدیم می‌گردد به نمایش پپرونی برای دیکتاتور برای " تیزر تبلیغاتی " رتبه‌ی اول: دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه‌ی نقدی به مبلغ بیست میلیون ریال تقدیم می‌گردد به نمایش پسران تاریخ برای " تیزر تبلیغاتی "   اسپند، عنوان نمایشگاه آثار بخش پوستر و هویت بصری و بخش عکس سی و ششمین جشنواره‌ی بین‌الملی تئاتر فجر است که تا روز یک‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ در محل باغ‌موزه‌ی قصر میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.